söndag 20 mars 2011

Senaste projektet

Yo peeps :)

Eftersom tanken är att jag ska lägga in i princip allt kreativt jag pysslar med när jag får tid över så tänkte jag börja med det projektet jag håller på med just nu.

För ganska många år sen köpte jag en "Bekväm" pall på IKEA, den e superbra på alla sätt och vis,  men jag känner att jag e lite trött på hur den ser ut. Därför fick jag för mig att jag skulle pimpa den lite. Nu har jag målat den vit. Tyvärr var jag snål och köpte vit lackfärg på ÖoB, vilket var det största misstaget jag kunde ha gjort... jag borde veta bättre! FY på sig Jenny! I alla fall... färgen klumpade sig och täckte dåligt... men nu får det vara som det är, och det bästa av allt, jag gjorde som familjen Camden i serien "Sjunde Himlen" och lärde mig av mitt dumma misstag ;) Förresten har jag nog ändå tänkt slipa lite på den så den ser lite sliten ut.


Tanken är sedan att jag ska tapetsera min pall på själva trappstegen med en ursnygg tapet som jag beställt från måleributiken :) Det blir nästa steg, så jag återkommer med resultatet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar